tirsdag den 6. december 2011

Når du ser et stjerneskud...

Man burde jo nøjes med at ønske verdensfred, bekæmpelse af AIDS, Kræft, Ufrivillig Barnløshed, styr på verdensøkonomien, men NEJ JEG VIL EJ! Dvs. jeg går ikke hen og sætter mig og surmuler hvis bare een af de ting løses, men jeg giiiiider ikke bruge mine surt optjente ønsker på det! Jeg gider heller ikke ønske mig en ged eller en brønd. Jeg gider ikke engang ønske mig de praktiske ting vi står og mangler ASAP, fx stegepander og gryder af anstændig kvalitet. Fysikeren er det gode menneske, der har valgt at bruge sit julegaveønske på køkkenting. Jeg tror faktisk han blir sur, hvis han ikke får en stegepande.

Men JEG!, jeg vil ønske mig ting til mig selv, muhahahahaha! Og Datterens ønskeseddel står jeg naturligvis også for - oh the joys of being a mother.

Her kommer de i billeder, måske I selv kan gætte hvad der er til Frøkenen og hvad der er til Fruen ;) :

A.S. Byatt "Ragnarok"

Sjón "Dine øjne så mig"

Florence and the Machine "Ceremonials"

My Brightest Diamond "All things will unwind"

Feist "Metals"

Salatsæt i teak fra www.jakmussen.dk

Georg Jensen "Alfredo" karaffel




Sækkestol

Kuglebane

Håndlavede dyr fra Magarete Ostheime


Klassikere illustreret af Robert Ingpen



Nu har jeg insiderviden om julegaver til to ud af tre beboere herhjemme, så jeg sætter ikke de ønsker ind, som jeg ved allerede er indkøbt ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar