lørdag den 17. december 2011

Biokemi

Når en skyggestreg blir til en streg for så at blive til...ingenting...

I torsdags testede jeg lige akkurat positiv. Virkelig en overraskelse, vi var helt rundt på gulvet og vanvittige og virkelig glade. Jeg har haft massere af symptomer og jeg var egentlig ikke så meget i tvivl om, at den var god nok.

Igår aftes sagde jeg dog til Fysikeren, at jeg ville teste næste morgen, for jeg havde brug for at se, at den der tynde fine streg udviklede sig til en bare lidt federe streg.

Så klokken kvart i fem imorges vågnede jeg og skulle sådan tisse og så var det jo bare dér den test skulle tages.

Og der var ingenting. Jeg gav den fra 4:43 til 4:52, og heller ikke da vi stod op halv otte, var der kommet nogen streg...

Så nu venter vi bare på jeg begynder at bløde og jeg tænker, at det nok var en lille fister, der alligevel ikke havde lyst, da den fik valget "are you in or are you out?".

Jeg tror nok jeg har det meget værre end jeg vil indrømme overfor mig selv....

Om lidt kommer min yngste søster og min vidunderlige niece og så skal vi fejre Vintersolhvervet - og jeg har tilladt mig selv, at tage en sjus med Søster i aften, basta!!, for jeg synes faktisk det stinker, at en streg kan blive til en ikke-streg!


1 kommentar:

  1. Åh søde dig!! Jeg håber virkelig inderligt, at det var en dårlig test! ;) Hvis man får valget om man vil have Jer til forældre eller ej, så vælger man Jer!! Basta! Nyd du blot en sjus med god samvittighed! Jeg håber I får en dejlig weekend, og en positiv test mandag!!! <3

    SvarSlet