torsdag den 15. december 2011

Alko-mor

Samtale mellem Fysikeren og jeg på Faktas parkeringsplads i mandags:

Fysikeren: "Hvornår havde du overhovedet tænkt dig at du skulle tage den pencillinkur (vi lige har hentet til dig)? Du må jo ikke drikke alkohol i FEM dage mens du tager pillerne!"

Mig: Kigger mig lidt pinligt omkring og forsøger med et "Nårh, det går jo nok"

Fysikeren: "Seriøst skat, hvornår havde du tænkt dig at tage den?"

Mig: Kigger mig endnu flovere omkring "Det skal nok gå, skat"

Fysikeren: "Hvis du starter i dag, så kan du ikke drikke på fredag ELLER på lørdag. og hvis du starter på næste mandag, kan du ikke drikke juleaften. Og hvis du starter mandagen efter jul, kan du ikke drikke når tøserne kommer til nytår!"

Og så let blev man hende Moderen, der drikker så meget, at hun ikke kan presse een lillebitte elendig pencillinkur ind i ugen! (nu er jeg dog på den, så det må bare betyde nul alkohol til mig denne weekend)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar