mandag den 19. december 2011

Hey, let's do the limbo-rock!

her til morgen er testen igen negativ. HVAD SKER DER?!

Jeg ringede til min læge, som har telefontid en time om morgenen, så kan man snakke med hende og ikke med sekretæren, det er altså meget rart. Hun synes også vi skal have en blodprøve, selvom jeg bløder hist og pist. Så jeg skal afsted til hende og være der klokken 14, så kan blodprøven nå med til laboratoriet klokken halv tre og så får jeg forhåbentlig besked imorgen. Så skal jeg nok have lavet en opfølgende blodprøve, hvis den viser positiv, men nu må vi se.

Fysikeren er ude som censor idag, så det stinker helt vildt. Jeg kan ikke helt regne ud, hvordan jeg skal få Datteren til at være rolig hos lægen mens jeg får taget blodprøve.... Og jeg har det som om jeg er lavet af glas, jeg er liiiiige ved at gå i stykker. Lige før ringede min stedfars far, han mistede sin hustru gennem 51 år i sommers, og han ville bare lige sige tak for julekortet, men jeg vidste jo godt, at han faktisk også var lidt ked af det over julen og vinteren og så sidder man der og skråler "Jaaaaaamen, Glææææædelig jul, da!" fordi man selv er lige ved at begynde at stortude i røret :(

Øv!

Jeg glæder mig til at få et svar og komme ud af denne limbo.

1 kommentar:

  1. Årh nej da! Det er hårdt at "holde andre oppe" når man selv er nede! - eller ikke ved om man skal være nede i hvert fald...
    Dejligt at doktor Inez vil se dig idag, jeg x'er alt for rolig datter og positiv blodprøve!

    SvarSlet