fredag den 24. februar 2012

Næh, men se nu her!

Jeg har fået en blog award...for allerførste gang! Det er immervæk en lækker ting at få, skulle jeg hilse og sige, jeg er helt glad for min :-D



Bloggerawarden gives fra een blogger til en anden, kriteriet er, at bloggeren har under 100 læsere - og det må man vist sige jeg opfylder ;) Jeg tror også, at kriterierne er, at man godt kan lide at læse de blogs man giver en award til og/eller at man synes det er en blog andre skulle tage at læse...

Men man kan som bekendt ikke bare sætte sig med en kop kakao og hvile på laurbærerne, what comes around must go around! Så når jeg nu har modtaget en pris, så skal jeg give samme pris videre til 5 andre bloggere - samme kriterier som hvorfor jeg selv har modtaget den. Det er een lang kædeaward, men det er jo pissehyggeligt, så why not.

Den fantastiske kvinde som jeg har modtaget min award af, læser mange af de samme blogs som jeg - især hvis de har under 100 læsere, læser vi de samme, så nu vil jeg jo ikke give prisen videre til dem hun har givet den videre til! Men dog, synes jeg alligevel, at - hvis du ikke allerede læser med om hendes mirakler - jeg vil linke til hende, for det er ... nåhja, en mirakuløs historie hun skriver på derinde ;) Miraklernes Blog

Her er mine 5 prisvindere:

Pisserendens Pippi - hun var den første blog jeg begyndte at læse med på, hvor jeg overhovedet ikke kender blogforfatteren på nogen måde. læsningen herinde, har ført mig vidt omkring på nettet og selvom bloggen ikke er helt vildt aktiv lige nu, så tror jeg nok det kommer igen, for lige om lidt varsles endnu en barsel i pisserenden. By the way...også rart med en ægte københavnerblogger, hver gang jeg støder på "hejjegertotalstorbyagtigblogger" så kommer folk fra Århus :-D

Idas Tankespind - fordi Ida er verdens sødeste kvinde og hun er rejst jorden halvvejs rundt for at følge sin mand på arbejdseventyr. Det er vildt og syret og underligt og overraskende lærerigt, at læse med om Idas tanker og oplevelser og hvordan det er, at være mor, hustru, veninde og kvinde et helt andet sted på jorden end her hvor vi kender det. Idas blog får mig tit til at tænke på, hvor fantastisk det er, at selvom hun er helt i Dubai, så kan jeg sidde herhjemme i min sofa og høre om alt hvad der sker, se billeder og videoer, grine og græde og undgå et alt for stort savn til Ida, for hun er jo lige dér: I Blogverdenen der knytter os tættere sammen.

Lejehusets Lyksagligheder - Fordi Mette skriver pissegodt. There, it's out! Hun skriver så man vil læse mere og mere og mere. Med stor humor og ærlighed (meget vigtigt!) fortæller hun om at være kærester, forældre, studerende...lejer ;) Mette ventede, som jeg selv, på at opleve det mirakel det er, at få lov at blive nogens forældre. Genstridige kroppe havde vi begge to, men i dag sidder vi begge med et barn på skødet og det er ærlig talt bare rørende!

Kong Bertrams Blog - endnu en fuldkommen ukendt københavner for mig, men det er SJAWT og det er tosset og det er bare skide hyggeligt hos ham Bertram og ikke mindst hos hans moar. Så læs! :-D

En Helt Almindelig Kvinde - jojo, men en helt almindelig kvinde, der er ualmindelig dejlig! Og hun skal op i omdrejninger på sin blog, for jeg kan sleeeeeeeeet ikke følge så nøje med i hendes graviditet som jeg vil, så måske kan det her sætte fut i fejemøget hos forfatterinden ;) Michella og jeg går waaaaaay back og er et rigtig godt bevis på, at selvom man er forskellige på næsten alle områder, så skal der ikke så meget andet til, end godt humør og livsgejst for at man kan hygge sig gevaldigt sammen. Jeg holder rigtig meget af Michella, og jeg håber, at en eksplosion af læsere på hendes blog, vil få hende til at rubbe neglene ;) Vi har fx endnu ikke set eet eneste mavebillede af Lillebror!!


2 kommentarer:

  1. Åååh jamen søde dig!!!! Hvor er det nogle smukke ord du har skrevet om mig!!! Jeg bliver da helt rørt. Ihhh.... <3<3<3 Neeeej der er ikke noget mavebillede. Er det for dårligt??? He he.. Og ja jeg er VIRKELIG en dårlig blogger for jeg får ikke skrevet særlig meget. He he... Jeg skal nok prøve IGEN IGEN IGEN at tage mig sammen!

    SvarSlet
  2. Ejjjhhh men altså det er virkelig nogle søde ord ;)) Nogle gange kan man jo godt være lidt i tvivl om hvor mange det rent faktisk kigger med ;) og så er det fantastisk at opdage at der er nogle der har lagt mærke til ens blog. Og ja jeg regner absolut med at der kommer gang i bloggen igen, måske endda før næste barsel.... den værste kvalme og træthed har nemlig lagt sig og det kribler i fingrene ;)

    SvarSlet