onsdag den 11. januar 2012

Kan du gætte hvem jeg er, kan du gætte hvem jeg er?!

Eller...kan du bare finde på en go' idé til, hvem vi skal være?????? Jeg er helt på bar bund, min hjerne er stoppet med at rotere, al min humor og kreativitet er pist forsvundet - og om en måned venter dobbelt-op-fastelavnsfester :-O

Sidste år var Datteren en bi og jeg var en (temmelig dårlig) Ole Lukøje. Fysikeren var ikke noget, for han hader at klæde sig ud. Udover den krone han svansede rundt med fordi han blev kattemester i tøndeslagning...tsk tsk.

Men altså...vi skal (SGU) klædes ud allesammen den her gang! Og det må gerne være tema, vi må gerne "høre sammen" og det skal være sjovt, sarkastisk, humoristisk og vi er åbne for ALLE ideer!! Bring it :-D


4 kommentarer:

  1. I skal da være "Troldefar og troldemor og lille Olle Bolle"

    SvarSlet
  2. De tre vise mænd - eller kvinder møhø....
    Kasper og Jesper og Jonathan fra folk og røvere i kardemommeby...
    En bi, en sommerfugl og en mariehøne.. (jeg kan personligt ikke forestille mig hvilken af dem Søren vil se mindst dum ud i..)

    SvarSlet
  3. altså...at klæde os ud som trolde ville jo være virkelig nemt! :-D

    SvarSlet
  4. Haha ja det var da det jeg tænkte! Nu når Søren ikke er så glad for det klæd-ud halløj ;-)

    SvarSlet