fredag den 6. januar 2012

Husk lige at...!!

For nylig læste jeg noget et sted...som jeg ikke nærmere kan præcisere (fordi jeg har glemt det), som jeg faktisk syntes var genialt. På kvindemåden. For mænd fatter det sikkert ikke ;)
Altså...det handlede om, at rigtig rigtig mange kvinder går rundt og føler sig dummere/grimmere/tykkere/idiotiskere end alle andre kvinder og det er jo pisseærgeligt, for det er de sjældent. Den gyldne pointe i den her...artikel...måske klumme (??) var, at:

Prøv, at tænk på dine veninder, hvor fuldkommen fantastiske mennesker du synes de er, hvor smukke og dejlige du synes de er, hvor superintelligente og hylende morsomme du oplever dem og hvor ofte du har siddet og kigget på en af dem og tænkt "Gid mine øjne var så brune/mine læber så røde/mit hår så krøllet/mine deller så få/mit vid så stort/min humor så genial" og forestil dig så, hvor ofte dine veninder kigger på dig med de øjne! Hvor fantastisk og smuk og dejlig de synes du er, hvor lynende intelligent og hvor sjov du er - og ikke på den ufrivillige måde!!

Og prøv så lige, at mød dig selv OG verden med de øjne dine veninder ser dig med! - ville dagene ikke bare være så meget federe at komme igennem? :-D

1 kommentar:

  1. Nu er det dig der er klååååg!! Igen! Men du har også et forspring i kraft af piben jo..

    SvarSlet