tirsdag den 29. maj 2012

Ja undskyld, her er lidt stille

- men jeg er begyndt at træne.
Nu virrer du nok med hovedet og tænker "Det var lige godt satans", men det er skam rigtig nok! Jeg træner og træner, jeg bruger alle middagspauserne og toiletbesøgende og alt derimellem og jeg er snart ved at være oppe i min gamle form.
Altså den før MOR kom ind i mit liv ;) Jeg har slet ikke slækket på tingene under barsel og orlov, men man kommer jo unægteligt lidt ud af form, når man har et lille menneske der optager hele ens hjerte og al ens tid.
Alligevel tror jeg ikke, at jeg tager fejl, hvis jeg påstår, at jeg har læst en 50-60 bøger siden jeg gik på barsel for cirka 2 år siden. Det er da meget godt!

Men nu kalder Kandidaten (håber jeg, for på trods af bekræftende mail, er der endnu ikke kommet bekræftende konvelut), og så er man nødt til at tage sin læsning seriøst!

Men de sidste 8 dage (mandag til mandag) har jeg læst 3 bøger, 512 sider i alt, for at være præcis. Dét var lækkert! Virkelig tilfredsstillende og virkelig velbrugt tid, hvis I spørger mig. Så det kan altså godt være, at træningen pludselig bliver vane igen og så ser I nok ikke så meget til mig ;)

I hvert fald er der ikke ret mange ting der slår en middagspause i solen med en god bog! (det skulle da lige være en lalleglad Datter eller en forelsket Fysiker...)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar