torsdag den 17. maj 2012

Date

Fysikeren har arrangeret hemmelig date - imorgen! Han har selv sørget for børnepasning, han har selv lavet program, valgt restaurant, rute - hele svineriet. Jeg ved INTET. Har blot fået besked på, at Datteren skal afleveres klokken 12 og hentes klokken 21, at jeg skal være "smuk" (hvilket han påstod jeg var igår aftes, da jeg sad i mit fedtede nattøj med fedtet natcreme i hele bøtten..., og at jeg skal "vælge musik til bilen, for vi skal lidt rundt omkring".

Jeg er SÅ spændt! Og i bund og grund er det ligegyldigt hvad vi skal, jeg føler mig bare så særlig, at han har planlagt alt det for at vi to skal have en skøn alenedag sammen. Åh, at være elsket!

ps. og så kan jeg pludselig ret godt forsvare mit nye kjolekøb ;)

1 kommentar:

  1. Du bare så heldig :-)))
    Rigtig god fornøjelse

    SvarSlet