mandag den 30. april 2012

The Leatherglove Never Lies

I min übergravide tilstand for halvandet år siden, var der en ung knøs i vores lokale Føtex, der altid kiggede på mig som om jeg var det ypperste smukke af det allerypperste smukke. Det var dejligt. For jeg har aldrig nogensinde følt mig så smuk som jeg gjorde, da jeg var gravid. Men jeg havde også brækket næsten 20 kg af de første 12 uger - hvoraf 10 er tilbage, damn you quality street big ass cans!
Nåhmen den unge knøs blev min favoritkassedame da bræksygen endte og kiloene ligeså stillede raslede på plads på sidebenene igen, for han syntes jo jeg var lækker. Ja, han gjorde så. Når jeg handlede i hans kasse, var jeg lækker. Jeg købte også lækre ting, for at han kunne se, at jeg ikke blot var overfladisk lækker. Jeg var gennemført lækkerhed. Med lækker Datter på armen.
Pludselig begyndte Fysikeren at ane et meget stramt mønster i mit valg af kassedame i Føtex og da han pointerede, at den unge knøs sjovt nok altid sad i min kasse, rødmede jeg og sagde, at det var vel nok pudsigt og det havde jeg da godt nok ikke bemærket. Men han havde regnet mig ud. Og ikke så længe efter tilstod jeg, at den unge knøs var min lækkerheds lys. Måske den eneste der stadig kunne se, at jeg var lækker, efter den gigantiske quality street dåse var flyttet hjem i min sofa!
Fysikeren blev lidt jaloux. Måske blev han lidt mere end lidt jaloux. Så han tjekkede den unge knøs' navneskilt og fandt ham på facebook :-O Og så fandt jeg den unge knøs på facebook, for selv i hans øjnes glimt på hans profilbillede på facebook, var det tydeligt, at han for sit indre øje altid så Lækre Mig. Så hvis jeg havde en quality street agtig dag, så kunne jeg bare lige finde ham frem derinde og lade ham beglo mit flapsede væsen og voila!, jeg var tilbage i lækkerhedens lune luffe.

Indtil jeg begyndte at snage i hans profil. Dans på bordene med spritstive bøsser og lesbiske i den homoseksuelle klub i storbyen - oh my!

Nejnej, tænkte jeg, han er jo ikke bøsse, for han synes jo jeg er lækker. Og jeg er jo meget lidt mandig. Trods alt. Måske var han bare inviteret til gay-party af en god gay friend? Ja, det er helt sikkert forklaringen. Fordi han er så rummelig og total in touch med sin manddighed, så kan han sagtens danse på bordene til homofester. Og rage andre mænd på numsen. Og dilleren. Og holde dem i hånden. Med flettede fingre. Joe...hans øjenbryn er da godt nok ret stramt plukket og hans hår sidder altid upåklageligt. Men han er jo bare meeeeeeeetro-seksuel! Det er helt normalt, det er alle de unge i dag! Og jeg er total med på moden, jojo!

Men så kom det, billedet! Billedet hvor den unge knøs danser fuldstændig igennem, med løftet hånd op i luften. Men ikke hvilken som helst hånd. En læderbeklædt hånd. En hånd i Læderhandske.

Og nu tænker jeg bare, hvis det ikke var mig, den unge knøs wink wink'ede den til al den tid, så var det Fysikeren. Fysikeren?! Aj men, come nu lige on! 

1 kommentar: