onsdag den 25. april 2012

Blog-tanker

Når nu jeg får arrangeret mig med et skriveprogram igen, så har jeg tænkt meget på, at ...øhm...at øhm..... sende lidt af mit ud i universet...herfra. Det tror jeg godt jeg tør. Uhhhhh! UHU!!!!!!! det er sørme grænseoverskridende bare at skrive det her, så jeg kan knap forestille mig hvor hændervridende, hjerteømt det bliver, at åbne min lille pose af min magi og tage en håndfuld op og puste det afsted.
Er der mon overhovedet nogen der gider læse det? Er det overhovedet værd at læse?

Bare lige så I ved det, så er jeg frygteligt nærtagende! ;)

Når det der skriveprogram arrangerer sig, så kunne det måske være der skulle være lidt system herinde! Fx kunne onsdage være lyrikdage... Ikke min lyrik, for den findes ikke. rigtig. Bare fine ord som andre har fundet og sat i orden og givet mening. Eller mening som de har givet ord. Som det i indlægget herunder...

Ville det ikke være opløftende? For sjæl og tanke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar